Sommer i sør – jeg har tatt helg! :o)

Den lenge etterlengtede sommeren er kommet til Sørlandet!
Seint, men godt.
Så for riktig å nyte finværet var jeg ute en tur i lunsjen.

Bildene er tatt på Myren Gård.
Rett i nærheten av arbeidsplassen min.
Vil du se flere bilder herfra kan du klikke
HER.

Og bare for å overdrive litt så gikk jeg hjem også.
Neida, jeg glemte ikke bilen på jobb, den har drømmemannen henta.
Han skulle på kurs etter arbeidstid.

Puuuh! Noen ganger bor jeg ikke helt på drømmeplassen!
Det er mange, lange bakker for å komme seg hjem,
uansett hvor en har vært.

Siden jeg har noen feriedager igjen så tok jeg likegodt fri i morra.
Vi skal nyte det fine været som er meldt,
ikke her i sør, men litt lengre vestover.

Vi skal rett og slett til Preikestolen i helga!
Drømmemannen, jeg, min sønn og kjæresten hans.
Vi har leid ei campinghytte i nærheten av Preikestolhytta,
en halvtimes kjøring fra der hvor vi skal begynne oppstigningen.
Så får vi se hvor elendig denne formen er da,
når den virkelig trengs.

Det er iallefall ikke viljen det står på!

:o)

8 kommentarer
    1. Mojita: Bilder kommer etterhvert. Sannsynligvis ikke i dag heller, for jeg skal hente barnebarnet i barnehagen og er nok fullt opptatt til utpå kvelden en gang .. :o)

    2. Nei jeg bor her bare sammen med kjæresten min, nå leter jeg bare etter jobb! som viser seg å være ganske vanskelig… skulle gjerne jobber med barn men de fleste jobber ser ut til å være au pair.
      hehe ser den 🙂 da får du bare vente å se da 🙂

    3. God tur i helgen, og husk å ta det i “DITT” tempo. Har aldri vært der, bare sett opp til den fra fjorden, så skulle gjerne tatt den turen. Gleder meg til å få rapport fra turen og noen bilder kanskje??

    4. hehe ja da får gjøre det en dag han ikke er hjemme. for er veldig godt. ellers kan du prøve å servere han det med en frisk salat og en god saus. kanskje han blir positivt overrasket og innser at man ikke alltid må spise kjøtt 🙂

    5. Så nydelige bilder og så bra at dere endelig får litt finvær! Kjempefint på Lillehammer hvor jeg er også. Ønsker deg en knall tur til Preikestolen ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg