Tirsdag morgen – med sol

Tro det eller ei. Våkna til sol i dag. Føles som det er en hel evighet siden, men det er mulig det ikke er så ille som jeg innbiller meg. Ikke vet jeg .. Føler iallefall veldig for litt flere soldager her i sør, før vinteren setter inn. Og jeg tror ikke jeg er helt aleine om det der ønsket. Men mulig alle andre takler disse regnfulle, grå dagene mye bedre enn meg.

Det er vel ikke bare regnet som gjør at jeg blir litt sånn uspiselig. Selvsagt er det summen av alt, hele det siste året og også de årene før det igjen. Da det der immunforsvaret mitt begynte å kødde det til. Jeg er rett og slett lei, og vet ikke hva jeg skal gjøre med det.

Her hostes og snufses det enda. Men jeg er bedre. Begynte på jobb i går kveld, men det føltes ikke helt bra. Har aldri vært så kald før, satt der og frøys rett og slett, så det er mulig jeg hadde litt feber. Hetetoktene var helt fraværende hele skiftet igjennom. Nesten så jeg savna dem, iallefall et lite snev sånn litt innimellom. Men så skal jeg si jeg fikk de igjen når jeg bare kom hjem, under dyna, og fikk varmen igjen. De hadde altså ikke forlatt meg!

Ellers er jeg særdeles lei av å være så tjukk og ute av form. Så det skal jeg forsøke å gripe litt fatt i nå. Mulig alt det andre også bedrer seg om jeg klarer denne biten? Det var jo å håpe. Og jeg får jo også håpe at jeg klarer å holde meg frisk en stund fremover nå, sånn at jeg orker noe annet enn å bare sitte/ligge i sofaen. For med to sånne uker så er faktisk den formen jeg følte jeg hadde funnet litt tilbake til helt forsvunnet igjen.

I dag skulle jeg vært på møte. Møteplikt til og med, tre hele timer til ende, før kveldsskiftet begynte. Med 100% overtid, og det hadde jo ikke vært å forakte. Men fordi bedriften har fratatt oss mailtilgang via web så fant jeg jo ikke den møteinnkallinga før i går kveld. Og i dag skal jeg til lymfemassasje og den må jeg bare ha. Selvsagt var den midt i møtetiden. Typisk altså. Men jeg har avbestilt de to forrige timene jeg hadde og jeg kan ikke droppe enda en. Jeg som alltid pleier å få timer tidlig på dagen hadde selvsagt en seint nå. Bare sånn for å gjøre det helt umulig å kombinere.

Ønsker dere en fin dag, med mobilbilder tatt i hagen i går .. :o)

4 kommentarer
    1. O.E: For tiden er den iallefall fratatt både meg og de andre som ikke har pc og iphone betalt av arbeidsgiveren og sånn har det vært i tre ukers tid nå. Irriterende med dere som kommenterer uten å skrive navn! Spesielt når jeg sannsynligvis vet hvem dere er – og omvendt!

    2. Nå jobber vel strengt tatt “bedriften” med å få opp denne hjemme-mailen da………så den er vel ikke akkurat fratatt deg 🙂

    3. Så leit att du fortsatt ikke er i form,det har virkelig bete seg fast hos deg.Får bare fortsette å ønske deg god bedring,det blomster iallefall ute hos deg:))tross regn og vind + snufsing og hosting:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg