Etter en god natt ..

.. kan det vel ikke komme annet enn en super dag? Har sovet bedre enn
på lenge. Selvsagt har jeg sett på klokka et par, tre ganger, men jeg har tydeligvis sovna igjen med en gang. Dessuten lå jeg bare en time før jeg slokna og det er jaggu ikke så galt. Er igrunnen godt fornøyd med det.

Etter kveldsvakta gikk turen hjem og rett i badestampen. Mulig det er det som fikk natta til å bli så annerledes enn nettene tidligere i uka. Burde kanskje benytta meg av den greia litt oftere, for den står jo bare der og simpelthen venter på at noen skal senke sin trøtte, støle kropp oppi det varme vannet.

Jeg har sovet så godt at jeg kjenner meg helt uthvilt. Det er sykt lenge siden jeg har hatt den følelsen. Men de siste dagene har vært mye bedre enn på lenge. Det tyder vel bare på at jeg begynner å bli normal igjen. Hva nå det betyr. Ikke at overgangen er på hell, for jeg var tydeligvis bare halvveis ifølge blodprøvene. Men innimellom kan jeg ane et lite snev av overskudd, pågangsmot og vilje til å gjøre noe. Både med det ene og det andre.

En flott start på, for min del, ei litt amputert helg. Men jeg har iallefall fri frem til søndag kl. 17. Og bare det at jeg er tilbake på jobb er jo noe å juble for. Selv om det inkluderer både fredags- og søndagskvelder.

:o)

6 kommentarer
    1. Heisann, skulle likt å hatt en sånn herlig greie her hjemme. Nyt det ,du er heldig.
      Ha noen gode dager.
      Koselig å lese hos deg 😉
      Beate

    2. fruensvilje: Varme i vannet har vi hele tiden, i den stampen hjemme. Den er elektrisk og står på hele året. På hytta er det verre, den fyres med ved og trenger litt mer planlegging. Men egentlig foretrekker jeg den trestampen jeg, med ovn og pipe og hele pakka. MYE KOSELIGERE.

    3. det hørtes deilig ut å nyte varmen fra en badestamp,du bør absolutt gjøre det så ofte det er varme i vannet til det:)
      så en blodprøve kan vise om og hvor i overgangsalderen en er kommet det har jeg aldrig vist om

    4. Godt og føle seg utkvilt, det begynner og bli en stund siden eg og hadde den følelsen.. arrrg… Denne forbaska overgangstiden…. men ser du skriver det går an og ta en blodprøve for og se hvor langt en er kommet.. hmmm… lurer på om det kan gjøres når en er blitt operert og på den måten framskyndet overgangshelvette.. hehehe… er inne i 6 året nå!!! arrrrg…
      Vi har og badestamp… det er medisin det!!!!! Herlig;-)))
      Ha en fin fin dag videre .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg