Torpet Mon – et bittelite hotell inni skogen

Fra Cabinn City i København dro vi videre til Torpet Mon i Gøteborg.
Dette lille hotellet ligger snaut 10 minuttes kjøretur fra Liseberg. Men om du reiser
en hel gjeng så kan du droppe å tenke på dette som et alternativt overnattingssted.
Her fins det nemlig bare fire rom!

Alle hotellene fra denne ferien kan bookes via hotels.com. En side jeg aldri har benyttet meg av før, men
så langt er jeg veldig fornøyd med denne måten å finne/booke overnattings-
steder på. Jeg kommer definintivt til å benytte meg av denne her flere ganger. Det
var kjapt, enkelt, oversiktlig og veldig informativt det jeg fant om de respektive hotellene.

Torpet Mon ja – det lille hotellet inni skogen.
Eid og drevet av en kul skinhead med tatoveringer, som kjørte
BMW og Ducati, absolutt
ikke en fyr en hadde forventa
å finne her inne i ødemarka. Heller ikke en fyr en naturlig så for seg på dette småromantiske kjøkkenet med fingrene i bakebollen. Men altså, fyren bodde her, i deler av første etasje og i kjelleren. Mens loftet besto av fire utleierom, et med eget bad og tre som delte det andre badet.


Rommet vårt. Er det rart jeg forelska meg i plassen?


Rommet hadde egen vedovn, kaffimaskin og helt til høyre ser du minibaren


Utsikten fra soveromsvinduet vårt på morrakvisten var denne karen her ..


Badet vi delte med to andre rom


Fra badet og trappa ned til første etasje og frokostrommet


Matkroken .. og helt til høyre resepsjonen :o))

Drømmemannen delte ikke helt min begeistring for stedet. Det var for trangt og for lite armslag, da spesielt der hvor han skulle få fatt i maten. Det var krukker og glass og kurver over alt. Med hjemmelaget syltetøy, frokostblandinger og diverse andre nytelser for så vel gane som øyne. Økologisk til og med. Jeg synes det var anrettet og linet opp på en særdeles tiltalende måte. Rett og slett bare helt til å forelske seg i!

Jeg kan absolutt tenke meg tilbake hit om vi skal på de trakter igjen.
Ja, jeg kunne igrunnen nesten ha flytta inn her jeg. :o)

5 kommentarer

Siste innlegg