God formiddag fra et vått hytteliv




Her sitter jeg og koser meg og ser tilbake på vår første ferieuke. Joda, vi hadde utrolig flaks med været, men nå er det over .. sånn i tilfelle dere minsunner meg den flotte blå himmelen på bildene jeg har lagt ut.

Realiteten ser dere over her. Vi har fått vår egen innsjø på plenen, det ikke bare regner, men det renner ned fra oven. I strie strømmer. Reine syndefloden. Og da er det ikke gøy å bo på hytta med utedo. Det er faktisk det jeg liker minst med denne hytta. Doen i dårlig vær. Ellers går det helt greit. Vi har jo tross alt bodd her siden før St. Hans nå, så alt blir jo en vane, men det hadde vært så utrolig fint å kunne gått tørrskodd til do liksom.

Ønsker dere en fin dag der ute og håper værgudene er litt snillere med dere enn med oss. Her foretrekker jeg igjen å dukke ned i minner fra finværet. Mye koseligere det enn å se ut av vinduet for øyeblikket.

:o)

8 kommentarer
    1. Merkelig vær for tiden synes jeg. På fredag og lørdag koste jeg meg ute i hagen i bikini, og på søndag måtte jeg la den ligge og fant frem ullsokkene.
      Håper det fortsatt er noen dager (helst uker) igjen av sommeren da. Er ikke klar for høststemning ennå.

    2. Dette såg vått ut ja,uff og uff skal dere bo på hytta lenge?vi har endelig fått sommeren:))ikke strålande sol men kjempevarmt så vi går her barføttes og svetter:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg