Luftetur på motsatt side av øya

Eller på “utsia” av øya som vi kalte det da vi var barn,
ser du bare holmer og hav så langt øyet når


.. og langt der i det fjerne kan du skimte Kristiansand sentrum på godværsdager.
Øya til venstre i bildet er der kronprinsen og familien ferierer når de er på Sørlandet.


Zenta var ganske fornøyd med en gåtur.
Det er ikke så ofte vi går rundt her ute lengre,
det er hytter overalt og jeg liker ikke å snike meg langs hytteveggen til folk.
Selv ikke når stien går der.


Min barndoms badeplass.
Jeg var faktisk den lykkelige eier av denne, ei badestrand til og en del mål tomt her ute, i et år eller to.
Sammen med min søster og min tante. Men siden vi alle hadde hytter med tilhørende tomter her,
så solgte vi det bare videre for 15 år siden eller noe sånn. 55 mål for 1 million.
For et år siden lå det igjen til salgs for den nette sum av 15 millioner!!
Uten at det har skjedd noen forandringer på eiendommen.


Stien er liksom ikke helt hva den var.
Etter alt regnværet i sommer har den forvandlet seg til en bekk.


Et aldri så lite gjørmebad sier en jo ikke neitakk til ..

:o)

3 kommentarer
    1. Herlig bikkje hihi det eneste jeg IKKe liker med å ha hund :))
      Mange fine turveier du har på øya, forstår at du ikke liker å “snike” deg innpå folk, men stiene er en del av øya og må holdes i hevd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg