En het onsdag

Ikke fordi jeg er så effektiv eller overarbeidet. Men det er visst den dagen i dag også. Den klamme, svette, varme dagen. Men psyken er likevel klatra et par trappetrinn opp fra i går, sikkert fordi jeg har sovet litt bedre enn forrige natt. Heldigvis. :o)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kle meg i for tia. For jeg har vel ikke noe som er tynt nok egentlig. Lett og luftig og helst uten både armer og bein .. ikke fordi verken armene eller beina er så flotte at de bør vises mest mulig, men fordi jeg hater dette svette blaute tøyet som klistrer seg inntil kroppen!

Egentlig er jeg et litt sånn “lag på lag” menneske. Og da sikter jeg ikke til den ene valka utenpå den andre .. Men klesstilen altså! Omtrent sånn de kler seg i Egypt, og andre muslimske land, der de ikke skal vise noe. De kvinnene som, ifølge mennene i shorts, kler ute varmen. Men det er litt verre når varmen kommer innenfra. Har noen der ute forslag på hvordan en kan skyve ut denne hersens varmen så mottas de med takk.

Fikk akkurat beskjed om at jeg kunne forskyve arbeidstiden i sommer!! Jippi!! Han hadde ikke kontakta klubben, bare bestemt seg for at vi skulle gjøre det sånn den godeste sjefen min. Gjett om jeg ble glad!! Dagen begynte altså veldig bra og det er deilig når det er sånn innimellom.

Blir ikke så lang arbeidsdag dette. Jeg skal til lymfemassasje 14. 30. Første gang på leeeenge. Det ordna seg nemlig ikke slik at ho massøren min bare kunne presse meg inn mellom de andre der ho vikarierer. Der jeg kunne få det dekka av nav. For der var det så kaotisk at det der ble helt umulig. Men ho er fortsatt litt der jeg har vært tidligere, der jeg må betale alt selv, og der har jeg fått time i dag. Så lenge det hjelper for verken og de hovne beina mine så er det verdt 500 kroner i uka. For disse siste ukene har vært verre enn verst. Ulempen er at ho bare er der litt hver onsdag og fredag, og det er de dagene jeg er på jobb .. men akkurat nå gidder jeg ikke gruble så på det!

:o)

5 kommentarer
    1. Tror det er varmt for de fleste i dag i sør.. Heelt pyton så trykkende en luft.. Lukter nesten litt torden..Det hadde nok ikke vært dumt. Deilig å få klarnet lufta litt:)
      Lykke til på lymfemassasje;)

    2. God morgen fra nord Norge 🙂 Været er grått med spredte regnbyger. Jeg har kommet meg inn i ny leilighet her i blokka. Det vil si jeg har kommet på toppen og kan se ned på naboene mine hi hi hi. Joda det var deilig å komme opp til stillheten.
      Uff jeg missunder deg ikke med lymfe problemer etc. Når man får slike sykdommer så skulle det ha vært gratis behandling uansett om du gikk til en privat klinikk. Ønsker deg en fin dag videre.
      Blogger klemz Sissel

    3. Først må jeg si gratulerer med fleksitida, det vil du sette pris på utover sommeren tenker jeg 🙂
      Varmen ja, heldigvis så har ikke jeg merket det enda, men husker jo fortsatt den “grusomme” varmen og fuktigheten i Brasil. Gikk bare i lange vide kjoler i tynn bomull, så det bør du vel forsøke om du ikke allerede har gjort det, men den indre varmen oppfører seg vel litt annerledes enn den ytre, allikevel, forsøket verdt kanskje.
      Ha en god dag åkke som :0)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg