Romantiske minner



Måtte bare ha en liten siesta med beina høyt her,
før jeg skal fortsette med denne nedvasken.
Det er sykt kjedelig å vaske igrunnen, ikke akkurat det jeg liker best her i verden!

Å reise derimot ..
Jeg er så klar for en tur snart!
Pleier aldri gå så mye som et halvt å mellom hver gang vi er ute og farter.
Men denne ganga ble det bare sånn og ikke har vi noen planer fremover heller.

Sommerferien blir sannsynligvis bare på hytta.
Om værgudene er litt snille med oss og de har jo litt tid å forberede seg på,
for ferie vår begynner nemlig ikke før i august.
Hvis de to første ukene blir kalde og gufne håper iallefall jeg på en billig restplass den tredje uka.
Da er jo til og med skolene begynt igjen, så det blir sikkert ikke så vanskelig å finne.
Men egentlig tror jeg at jeg har glemt å dele de planene med drømmemannen.

Imens får jeg bare nyte minner fra tidligere turer.
:o)

16 kommentarer

Siste innlegg