En (regn)tung fredag

Etter en ekstremt dårlig dag i går, og ditto natt, er jeg nå på plass på jobb. Håper jeg holder dagen ut, og hvis ikke så har jeg iallefall gjort mitt beste ..

Fikk akkurat beskjed fra legekontoret at de holdt på å sjekke ut ang. østrogen. Jeg gav beskjed i går, på en av de aller dårligste dagene jeg har hatt omtrent, at dette holdt jeg ikke ut mer. Krysser fingrene, og alt jeg har, for at jeg muligens kan prøve ut et eller annet .. på tross av alle avslag tidligere.

Her er det grått og trist ute. Etter to nydelige helger var det jo typisk at det skulle bli en fuktig sådan akkurat nå!
Vi skal ha folk og hadde tenkt å tilbringe lørdagskvelden i hagen og grillbua. Noe som ser litt tvilsomt ut akkurat nå .. også når en sjekker værmeldingene. Til og med om en plukker ut den som melder det fineste været ser det ikke særlig lovende ut. 

Cognac Klubben Sør skal ha møte. Denne ganga er det vi som er vertskapet. Passer dårlig både værmessig og helsemessig, men det blir sikkert greit likevel.

Ha en fin fredag der ute. Jeg er plutselig tilbake seinere på dagen ..

7 kommentarer
    1. Fant mye som så fint ut på kleshengeren, men inne i prøverommet så det ikke like fint ut, men fikk da med meg hjem både et skjørt og en sommerkjole, noen topper, bikini og ei piratbukse :))

    2. fruensvilje: De ville ikke gi meg noe. Etter samtaler med flere gynokologer ble de enige om at hormoner til meg ville være for risikabelt. Hormoner mot overgangsplager gir risiko for blodpropp. Men det visse jeg jo alt. Hadde bare håpt at de kanskje hadde funnet ut at jeg hadde bedre av den risikoen nå, enn å leve på denne måten ..

    3. Hei! Takk for at du vil være “vennen” min… Gleder meg til fremtidig lesning..
      Syns du skal sjekke yr igjen jeg. Var nettop innom, og da lover de sol og sky hele lørdagen…
      Kanskje dere kan kose dere ute alikevel..
      Ha en fin fredag du også, og lykke til som vertskap i morgen;)
      TVI TVI for go’vær!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg