Nok en ny dag

Etter alt styret i går var jeg merkelig nok lys våken hele kvelden. Det var vi forsåvidt begge to enda så trøtte og slitne vi var da vi endelig fant roen her. En merkelig og helt unormal opplevelse altså! For drømmemannen pleier jaffal å sitte her og halvsove, men tror selvsagt sjøl at han er våken hele kvelden. Hver kveld. Men likevel får han aldri med seg slutten av den filmen som går på tv og snorkelydene er ikke til å ta feil av. Snålt det der .. Men selvfølgelig sover han ikke! Hadde det ikke vært for at sønnen min også hører lydene, så ville jeg jo trodd at det bare var øresusen som hadde tatt en ny vending.

Vi har noen fantastiske lyse kvelder og netter for tia. Får bare nyte det så lenge vi kan, for når vi skal ha ferie i august så er det definitivt slutt på dette. I går la vi oss 1.30, etter å ha tilbragt den siste timen i badestampen, og det var faktisk ikke helt mørkt da heller.

Garasjen får stå som den er i dag. Vi trenger materialer og oppheng til verktøyet. Egentlig er det vel mest jobb for drømmemannen det der. Han må jo ha en plass han tror han bestemmer han også. Til det er garasjen fint! Selv om jeg nok har noen innvendinger og ideer å komme med der også. Vil jeg tro. Skal prøve å begrense meg litt.

Foreløpig er planene for dagen litt diffuse. Men det er jo nok av ting å ta fatt på, og det gav litt mersmak den der ryddinga. Kvitte seg med ting en ikke trenger. Ikke så dumt spør du meg. Mot slutten av året har vi sikkert et vanvittig oversiktlig hus, færre ting og kontroll på alt som befinner seg her. Inkludert garasjen og loftet. Angrer nesten litt på at jeg ikke tok noe bilde i går før vi starta, var inne på tanken, men synes det var litt flaut å vise frem den studde garasjen .. det ble nesten litt sånn ekstrem opprydding dette her. Selv om det ikke er så mange månedene siden vi faktisk fikk inn bilen der.

;o)

3 kommentarer
    1. sisselfish: God formiddag til deg. Garasje og boder kan være noe herk!! Vi setter det der – og fortrenger det liksom. Og jo fullere det blir jo bedre er det å bare glemme det!
      Hadde en bitteliten plan om å male inngangsdøra og garasjeporten i dag, men det blir det ikke noe av for det regner litt her også.

    2. God morgen 🙂 etter noen fine dager her i nord er jeg nesten i koma. I går tok jeg penselen fatt og malte litt for mine foreldere på huset. Disse utskjæringene er tidkrevende med liten pensel…Myggen beit, så jeg får ta resterende en annen dag siden regn og gråværet har kommet til Nord Norge igjen.
      Ja jeg har ett garasjeprosjekt hos min foreldere, der har det blitt lagret så mye drit oppigjennom årene at det ikke er plass til noen bil der, grøss jeg har lovet de å rydde og kaste. Jeg får vel brette opp armene og snart gå til verks tenker jeg. Men først må jeg vel kappe kløyve og stable noen favner med ved. Ha en fin dag videre
      Blogger klemz Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg