Wow – det er sommer!

For et utrolig vakkert vær å våkne til. Sol, blå himmel og nesten helt vindstille. Dette liker jeg. Gradestokken utenfor kjøkkenvinduet, ja der er det altså sol nå da, viser hele 30 grader!! Og det før klokka er 8 om morra’n. Denne dagen kan vel ikke bli annet enn perfekt her vel?

Vi skal på hytta i helga. Jeg må bare vente til drømmemannen er ferdig på jobb. Så går turen innom huset nedi bakken, for å plukke opp barnebarnet, før vi fyker over bøljan den blå og ut på øya. Håper været har tenkt å holde seg sånn en tid fremover.

Trallala-la-la jeg er så glad. Endelig, endelig var det slutt på regnet. :o))

10 kommentarer
    1. Siv Svanem.: Som sagt tidligere, jeg skulle gjerne ha delt. Men i og med at jeg ikke helt har funnet ut åssen jeg gjør det så får jeg heller nyte det litt for deg også da. :o))

    2. ernashus: Tusen takk. Skal bli godt med litt finvær nå. Skulle gjerne delt med deg, men jeg har ikke helt funnet ut åssen jeg gjør det .. ;o) God helg til dere også.

    3. God morgen i sola 🙂 den skal holde seg til søndag så bare nyt !!
      Herlig header du har fått deg, synes jeg kjenner meg igjen, må sjekke bildearkivet mitt hihi :
      Ha en flott dag og ei flott helg om ICE ikke er på di side…

    4. God morgen.Etter alt det regnet dere har hatt så gleder det meg att dere endelig har fått tilbake sommeren:))15.5+her også i dag skyet men det regner ikke.
      Ønsker dere en fin helg på hytta og kos deg med vesla

    5. Ja etter regn kommer sol, får håpe vi får ha besøk av den hele helgen iallfall.
      God helg og kos deg med drømmemannen og barnebarnet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg