Sko til enhver anledning

Har lenge vært på jakt etter noen sko som dette.
Men aller helst i skinn da.
Etter litt leting både her og der gav jeg opp, måtte bare bite i det sure eplet og droppe skinnet.
Formen og fargen stemte iallefall og på disse slapp jeg også den hvite plasttåa
som veldig mange av denne typen sko har.
Har ikke fått dem enda, så jeg vet igrunnen ikke hvordan, eller om, de passer.
Men det er jo ikke det store problemet siden de bare kan returneres,
eller byttes, fraktfritt igjen.

Siden jeg først var igang slang jeg likegodt til disse også på ordren.
Litt mer stil over dette ja, og til og med en aldri så liten hæl.
Slett ikke verst til å være meg om jeg skal si det sjøl!

Aner jo ikke hvordan dette ser ut i virkeligheten.
Ikke vet jeg hva jeg falt så veldig for heller. Mulig det bare var det at de var litt spesielle.
Har en liten tendes for å falle for slikt jeg ..

Skoene er iallefall bestilt på
www.brandos.no
God service, fantastisk utvalg og kjapp levering.

Prøv selv da vel! :o)

10 kommentarer
    1. Grete: Vet ikke helt om det er det at jeg elsker sko egentlig, men jeg har jo sko i alle farger og fasonger likevel. Det skal jo passe til resten av bekledningen liksom .. hehe. Jeg er ikke helt god. Litt perfeksjonist kan du si, men tror det er medfødt, så jeg har ikke klart å vokse fra det heller.

    2. sisselfish: I utgangspunktet er jeg en lett blanding av et støvlett- og sandalmenneske. Det pleier å gå rett fra det ene til det andre. Egentlig uavhengig av vær og temperatur forøvrig. Når vi nærmer oss mai blir de tette støvlettene bytta ut med noe mer luftig.
      Når det gjelder hælhøyde så foretrekker jeg de en er godt plassert på bakken i! Har iallefall funnet ut at smertegrensen går på ca. 6 cm. Noen ganger må en bare ha litt hæl for å markere prikken over i’en liksom. Men har gitt opp de store høydene for godt! Jeg burde visst ha øvd meg litt på den der styltegåinga fremover for å bli en ordentlig “dame”.

    3. Monica Myrvang Friis: Ikke så lenge siden jeg kjøpte meg et par nei, men det var nok ikke i forrige uke. Tror jeg bare hadde et innlegg om sko da. Slike flotte, elegante, litt spesielle med en uoverkommelig høy hæl .. noe jeg bare kan drømme om å stable meg på beina i! ;o)

    4. Eeeelsker sko! ..-og hehe, det tror jeg jammen du også gjør! Synes da virkelig å huske at det havnet noen nye i skapet ditt sist uke også…eller er det hukommelsen min som spiller meg et lite “sko-puss” nå..hehe..

    5. God morgen 🙂 Ja de var da fine sko, jeg har noen par liggende i ett skap, jeg er mer støvlett menneske, og nå uten hæl.Knærne mine vil ikke ha noe høyere enn 3 cm. Men de øverste så virkelige smarte ut synes jeg 🙂
      Blogger klemz Sissel

    6. Den første skoen likte jeg godt. Den så jo ut til å være en skikkelig “tøffelsko”. Med det mener jeg at den sikkert er myk og god på foten. Litt mer skeptisk til skopar nr to… Men lykke til med kjøpet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg