Tidenes flotteste 17. mai-vær




Så ble vi altså ikke bare sittende hjemme likevel. Vi kom oss til byen, traff de vi egentlig skulle ut og spise med og dermed var det gjort. Det ble kake, kaffi, champagne, vin av ymse slag – og middag på Sjøhuset. Bildene er derfra i 21.30 tia. Kan absolutt ikke klage på 17. mai-været her i år!

Selvsagt fikk jeg ikke med meg kameraet. Vi skulle jo bare ut en liten tur .. og ikke hadde jeg trodd at jeg skulle fått se sønnen i borgertoget heller. Men her er han altså, min kjekke russe-sønn og kjæresten. Bare det å få se han var jo verdt hele turen.

Vi har til og med tatt bussen i dag! En sensasjon i seg selv. Og enda bedre i og med at vi ikke betalte noe. Vi har jo sjelden kontanter på oss og da de ikke tok kort hadde vi tenkt å gå til byen, selv på mine høyhælte sko! Men neida, sjåføren var i 17. mai-modus og lot oss sitte på likevel. Egentlig burde det vært gratis buss for alle på sånne dager som dette. Mener jeg.

Men nå er det altså over. Dagen ble litt mer innholdsrik enn forventet, men det ble jo veldig greit det også. Jeg sitter her med føttene høyt, innpakka i plast og fotkrem, mens drømmemannen sover for lengst. Og jeg tror jeg skal forsøke på det samme på øyeblikket. I morra er det jo nok en arbeidsdag, for meg også.

God natt! :o)

4 kommentarer
    1. Dere var nok av de få som hadde fint vær, men sånn er det. Kjekt å få se russen i toget, det var en flott oppvisning av russen her også og ekstra stas når en har et barn med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg