God morgen i det fine været

Jada, det holder seg enda. Og her i huset krysser vi fingrene for at det fortsetter slik, hele påsken til ende. Drømmemannen har jo ikke tatt påskeferie enda, så det hadde jo vært litt kjipt om sola forsvant i det han kommer inn døra her i morra ettermiddag.

Jeg går jo her og dasser dag ut og dag inn. Er så utrolig lei av dette her. Men de siste dagene har jeg vært så trøtt og giddalaus av jeg ikke har gjort en dritt. Kanskje jeg trenger noen dager uti skjærgården for å puste inn litt sjøluft og sanke litt ny energi sånn at jeg kan stable meg på beina igjen. Jeg skal jo snart på jobb ..

Nå er jeg på farta til litt massasje. Eller lymfedrenasje. Aldri gjort det før, så det er litt med skrekkblandet fryd jeg på øyeblikket fyker ut døra. Mer om det når jeg er tilbake ..

Ønsker dere alle en flott tirsdag og håper dere har like flott sommervær som oss. :o)

3 kommentarer
    1. venter i spenning på den lymfedrenasjen, skulle ikke du holde deg i ro etterpå?
      Uansett så satser vi på fortsatt go’vær 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg