Sound Therapy System deluxe

Følte meg igrunnen ganske pigg i dag da jeg våkna.
Og det holder seg faktisk enda! Jammen ikke verst til å være meg.
Det gir nesten en litt sånn “født på ny følelse” og de har jeg jo hatt en del av i det siste.
Dessverre har det vist seg å være “dødfødsler” til nå. Ikke så mye å skryte av altså. 

Jeg har et håp om at jeg har funnet løsninga.
Veien ut av denne gørra som har vært hverdagene mine i det siste, men det har jeg ikke tenkt å si,
ikke enda, for det kan jo være jeg tar fryktelig feil også.
At det ikke går så bra som jeg håper på sikt dette her.

Dagen starta med å lufte ut og gjøre reint i de fleste rommene.
Trodde jo jeg skulle få gjort masse før drømmemannen kom hjem fra jobb jeg,
men plutselig sto han der i døra!

En time før normalen, og med 10 flotte roser til meg.
Åh, så heldig jeg er.

Dagens middag ble inntatt her.
Mandagsbiff, ikke helt normalt, men så er det jo ikke helt hverdagslig å ha bryllupsdag heller.
Den skal jo nytes, ikke sant?

Etterpå fikk jeg henta pakka mi på posten.
Så nå skal det kanskje bli andre boller om nettene! Helst uten sovepiller.
Iallefall er det det jeg satser på.
Jeg har fått meg et Sound Therapy System, deluxe til og med!
Direkte fra de som har betalt lønna mi det siste halvåret:
Ikke vet jeg hva det koster, om jeg skal betale egenandel eller hvordan det funker.
Ingen har informert meg om det, men det var den ørespesialisten som søkte om det for meg,
så jeg får bare ta det som det kommer.

Måtte jo nesten ha høyskole for å få stilt inn denne greia,
eller iallefall må en like sånne bruksanvisninger som følger med.
Jeg er ikke helt der, og overlot greia til drømmemannen.
Om jeg ikke finner ut av ting uten å lese de arkene som følger med, så gidder jeg somregel ikke.
Og er det i tillegg mer enn tre knapper, så har jeg en eller annen sperre som bare kopler ut
hjernecellene på null komma null, slik at de ikke skal bli overarbeidet.

Nå gjenstår tv-kvelden i armkroken.

I morra kommer nok en dag.
Krysser fingrene for at den blir like oppløftende som denne, selv uten roser og bryllupsdag.
Om været er like bra som i dag, noe det selvsagt ikke skal bli ifølge værmeldingene,
så skal jeg fortsette litt på våronna i hagen.
Den jeg begynte så smått på i går, mellom hundeluftinga og familieselskapet.
Alle bildene er fra google.no

:o)

8 kommentarer
    1. fruensvilje: Det ble en sovetablett i går også. Lå og hørte på den der puta en stund i dag morges, etter drømmemannen var gått, var veldig avslappende iallefall. Har sovet fem netter nå, med hjelp av den typen jeg egentlig ikke vil ha. Men det ser ut som om det hjelper for resten av kroppen/psyken så nå bare svelger jeg og forsøker å fortrenge det .. en stund.

    2. Har ikke likt sirkus jeg heller men jeg godtar arnardo for de trener ikke dyra sine hardt og de er rettferdige mot dyra. Feks hest sånn trener vi selv med våre hester. Og disse dyra får jo fri så så lenge i mnd. Hestene har det ikke trangt de har en stor heste henger som er plass til 6hester i 1. Sånn har vi hatt selv og vi har jo kjørt mye selv med hest i bil. Lengste er til ålesund så til oslo så til kr.sand igjen. Det er jo en lang tur.
      Arnardo tar nok pauser og sånn at dyra kan strekke seg godt. Daniel og Bente har jo møtt han som styrer arnardo han er jo gammel klasse kamerat av bente i følge Daniel
      Sikkerhet mesig så er dyrebeskyttelsen ofte på sjekk uten at de vet det og vet det selvsagt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg