Dots, hold-in, push-up og stressende mannfolk

Kaka til i morra står i ovnen. Og her sitter jeg og stapper ned Dots-kjeks for første gang i mitt liv. Joda, jeg skylder på reklamens makt jeg, for nå har jeg glodd på denne Dots reklamen sykt mange kvelder, og nå måtte jeg bare. Er tydeligvis blitt veldig lett påvirkelig på mine gamle dager. Ikke var det spesielt godt heller, dypp i melk og spis liksom .. Æsj. Bedre uten melk. Minna meg om min bestefar som satte og slurpa kaffi fra kaffiskåla. Har enda ikke skjønt helt vitsen med det heller. Om den kaffien var så uutholdelig varm var det ikke bedre å vente litt da?

Det neste blit vel Orio kjeks? Har ikke smakt de heller jeg. Men de er sannsynligvis mye, mye bedre enn Dots. For her skal du jo til og med vri de fra hverandre først, eller noe sånn. Vri, dypp, spis! Juhu, det blir sikkert en fantastisk opplevelse.

Må snart gjøre meg klar for kvelden. Eller vorspielet da. Festen begynner jo ikke før 19. Og det er lenge, lenge til det. Bare så synd at drømmemannen allerede er begynt å stresse. Jeg har nok med mitt eget stress når jeg skal noe. Så akkurat da synes jeg han kan stresse litt sånn i bakgrunnen liksom. Ikke innvolvere meg så veldig om han skal ha den lilla, sorte eller hvite skjorta. For å være snill sa jeg sort, men da ble det vel for mye sort? Herregud, at han gidder å spørre meg da. Han gjør jo ikke som jeg sier likevel!

Må være greit å være mann! Det er liksom bare å ta på seg ei skjorte og dressen og that’s it. Ferdig!! Ikke er det verdens undergang om magen buler heller. Neida, det er bare sånn det skal være, iallefall ikke noe å sutre for.

Verre med meg. Jeg har skapene fulle av kjoler og skjørt og allverdens ting. Men vet ikke hva jeg skal ha på meg likevel. Ikke enda. Det er jo lenge til bussen går ..

Jeg har vært i byen og kjøpt meg en hold-in greie. Herregud for et mareritt. Jeg klarte endelig, etter diverse krumspring inne i prøverommet, å få på meg dette pølseskinnet. Jaggu så jeg ikke så verst ut når det bare ble pakka litt sånn jevnt inn dette flesket mitt. Så den skal jeg ha på, men utenpå der igjen, det er jo det som er problemet.

Det var like ille å få av denne greia som å få den på. Snakk om jobbing bare for å se noen få centimeter tynnere ut. Herregud jeg var jo så svett når jeg kom ut fra forhenget at det var sikkert ikke en sjel i den butikken som trodde at jeg bare hadde prøvd noe undertøy .. Godt jeg ikke hadde drømmemannen sittende på krakken der inne for å se på trolldommen.

For han var nemlig ikke der nei. Han rygga ut igjen med en gang jeg nærmet meg undertøysavdelingen. Spurte om han ikke bare kunne gå tilbake til bilen .. Tja, jeg kunne jo ikke nekte han det. Han er jo en voksen mann som selv bestemmer hva han vil. Men jeg var ikke mer enn kommet ut fra butikken før han ringte og lurte på hvor jeg var blitt av. Han skulle bare visst for noen anstrengelser jeg hadde vært gjennom mens han bare satt der og hørte på musikk!

Nå vet jeg jo ikke om det er mulig å overleve en hel kveld i denne tvangstrøya. Men det får jo vise seg. Det er verdt et forsøk! Og går det ikke så får jeg jo bare slenge den av, eller åle meg ut av den rettere sagt, inne på do og kaste den i søpla. Slipp flesket fri det er vår! Heldigvis var dette en sånn greie der en skulle bruke bh’n under, så jeg slipper jaffal å slippe puppane også ut. Og det er bra, for jeg vil jo nødig komme snublende tilbake fordi opphenget ligger igjen i søppelbøtta ..

Ha en fin kveld med eller uten tvangstrøye! :o)

10 kommentarer
    1. hi hi – lykke til sier nå jeg, men føler meg litt snytt for noen bilder inne i prøverommet. Men unnskyldningen din er vel at drømmemannen hadde forlatt arenaen og ingen til å ta bilde. Du kunne jo ha snudd kamera – sånn bare for oss bloggvennene dine?

    2. Du får sagt det på så morsom måte du, herlig å lese! Håper det går bra å pakke inn “flesket”, du må ihvertfall kose deg ikveld! Klem:-)

    3. Så hærlig,jeg klukklo gjennom hele innlegget ditt:))hadde du vært forfatter ville jeg kjøpt alle bøkene dine:)
      Men du er inne på noe her,alt er mye enklere for mannfolkene.Vi skulle hatt en ballongkjole,en slik som går rett ut under armane og inn igjen rundt knea med ett strikk:))Trur dots og oreo er ganske like er mest prisen som er forskjell på,skal du lage oreokake går det like greit med dots og det blir halve prisen.Ha en hyggelig kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg