Bloggutfordringer fra alle kanter :o)

Takker tre av dere på vennelista mi for denne her.

1. Hvorfor begynte du å blogge.

Fordi jeg plutselig befant med i ei midtlivskrise, ble sykmeldt og måtte ha en plass å øse ut min vrede og forbannelse uten at det skulle gå ut over mine nærmeste. Her plager jeg jo ingen, det er bare å hoppe over om du ikke gidder lese. Men, innimellom har jeg også noen litt mer hyggelige innlegg .. Så får vi se da, når jeg finner tilbake til mitt gamle jeg og jeg slutter av hele midtlivskrisebloggen, starter en ny en eller legger ned hele greia.

2. Hvilke blogger følger du?

Jeg leser bloggene til de på vennelista mi. Får veldig mange venneforespørsler, av en eller annen merkelig grunn fra mange fjortiser og folk som kunne vært ungene mine. Beklager at dere ikke blir sluppet inn her, men jeg kan ikke ha så mange å følge fast. Dessuten er det litt begrensa hvor interessert jeg er i dagens outfit og sminketips .. Men selvsagt leser jeg andre innimellom, bare ikke hver dag.

3. Favoritt sminke?

Sminker meg stort sett hver dag. Mascara (må være vannfast, ellers ikke så nøye på merket), eyeliner, øyenskygger i bruntoner. Ansiktskrem (husker ikke hva den heter men er for litt eldre hud) og bodybutter fra Bodyshop. Er sykt dårlig til å rense huden, så her bruker jeg bare våtservietter lik dem en vasker rompa til babyer med ..

4. Favoritt klesmerke?

Tja, har MANGE. Bedre å ramse opp noen butikker: Himmelriket for kvinner, Design Forum, Gudrun Sjoden. Men shopper igrunnen der det faller meg inn. Har ikke noe imot billigkjedene heller. Bare de har noe jeg faller for. Greie på basic-plagg.

5. Din MÅ HA?

Eeeh .. kan jeg nevne drømmemannen min her da? :O)

Briller eller linser, dessverre, hvis ikke kunne jeg jo ikke sittet her og skrevet alt dette tullet! :o)) Åsså tannbørsten da, den er jeg helt avhengig av. Om jeg må opp på do om natta, pusser jeg likegodt tennene også i samme slengen .. Ikke rart jeg har mange våkne timer i døgnet.

6.  Farvorittfarge?

Er litt fargerik, men det kommer an på form og årstid og det meste andre. Tror ikke jeg har noen spesielle favoritter. Det viktigste er at det står i stil liksom, til resten.

 7. Parfyme?
Jepp, hver dag. Har litt forskjellige merker som blir brukt etter dagsformen.

8. Favorittfilm?

The Notebook. Men foretrekker vel igrunnen litt actionfilmer siden jeg er litt lettrørt og det er ikke så kult å sitte sammen med andre å stortute over en film i min alder. 

9. Hvilke land vil du besøke og hvorfor?

Jeg reiser en del, men har foreløpig sett bare bittelitt av verden. Det er mye mer og oppleve der ute, og jeg er klar for det meste. Hadde bare reisekassa vært det samme. Drømmer litt om Cuba eller Sør Afrika nå. Drømmer er heldigvis gratis!

10. Hvor er du om 10 år?

Det er det ingen som vet. Kanskje jeg ikke er mer i det hele tatt.

Siden alle på min venneliste har fått denne utfordringen nå, velger jeg å avslutte. Så om det er som de gammeldagse kjedebrevene så hviler det sikkert en forbannelse over meg nå, med død og fordervelse og evig fattigdom ..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg