Wow – jeg vant!! :o)

Hvorfor valgte du akkurat det bloggnavnet?
Jeg rabla ned noen ord for noen dager siden, da “Med andre ord” hadde en konkurranse om det
mest interessante bloggnavnet.

Og vet du hva, jeg vant!!

Jeg som aldri vinner noe som helst. Jeg som har en blogg som oppsto kun for egen terapi da det sto på som verst her. Som har det mange av dere vil kalle en klageblogg. Som skriver for mye og for langt og veldig uinteressant for alle de unge her inne. 

Ja, jeg gjør vel det da. Men jeg tvinger ingen til å lese. Jeg er ikke her for å få flest mulig lesere eller kommentarer. Selv om jeg setter stor pris på de kommentarene jeg får.

Tusen takk til mine få faste, men gode lesere,  og tusen takk for fine ord fra Hege som omtaler min blogg her: http://medandreord.blogg.no/1300441110_det_mest_spennende_bl.html

13 kommentarer

Siste innlegg