Mexico 2011 – Det regner i paradis

Klokka er 8 om morra’n og regnet høljer ned! Begynner å lure på om det er regntid her nå. Var isåfall ikke noen på ving.no som fortalte det da vi booka. En liten glipp kanskje? Vi har jo faktisk hatt en del regn, men heldigvis har det kommet utpå kvelden, og da gjør det ikke så mye. Da er det jo litt fuktig både her og der ..

I går hadde jeg full kroppsmassasje. Dypmassasje. Til å begynne med var det litt vondt, men så ble det bare bedre og bedre. Jeg var ikke forberedt på at det var en mann som skulle gjøre det, en liten tass med hestehale, men nå var det visst han som var ledig, og da ble det bare sånn. Han tok godt vare på meg, og jeg har bestilt og betalt for en time til. Det er jo kjempebillig! To timers massasje à 60 minutter koster 600 pesos. Altså litt i underkant av 300 kroner!! Hjemme koster en time fra 750 kroner og oppover.

Kroppen min ble som ny etterpå. Beina også. For de sliter jeg en del med her. De er vonde og hovne og kjennes ut som om de er fylt med vann helt til topps. Ikke godt å gå på! Men så var jeg jo så lur at rett etter jeg hadde fått denne nye kroppen måtte vi jo bare ta en tur rundt i byen. Jeg og drømmemannen. Da hadde han fått nok strand og sol, og det stemte nok, for han så ut som en overkokt hummer. Solkrem det er jo bare for pingler! Vi traska og labba rundt i mange timer. Dermed var den gode, gamle kroppen og beina tilbake. Jippi!!

Vi fikk feiret at Team Thom vant korslaget etter alle kunstens regler. Sjampis og greier! Tror ikke han fikk så mange stemmer fra gjengen her, men tankene var hos ham, bare så det er sagt. Og det hjalp sikkert en god del vil jeg tro. Fikk telefon av en datter hjemmenfra som var i den sjuende himmel – ho og søstera hadde vært på tv, leeeenge. Så jeg har gått glipp av mye denne dagen skjønner jeg. Tja, kan ikke få med seg alt heller. Da er det jo bedre med litt regn i Mexico ..

Mannfolka er ute på havfiske. Dårlig timing. Men sånn går det når den ene tror at den tredje hadde bestilt. For de skulle jo igrunnen vært på det der i går morges. Da var det kjempefint vær .. men de glemte det altså i et aldri så lite bedugget øyeblikk og da var der ingen båter ledige lengre.

Hva vi skal gjøre mens de er borte er ikke godt å si i dette været. Men vi har da pengene her hos oss jaffal, så mulig det blir litt shopping? En paraply hadde kanskje vært ok?

5 kommentarer
    1. Optimisten: Det er ikke alltid så lett .. men det er jo akkurat derfor jeg opprettet denne bloggen da, for å få det ut en plass, sånn at det ikke skal ødelegge for omgivelsene mine. For ut må det! Her kan du jo bare gå videre om du finner noe du ikke liker, så hvorfor gidder du lese det jeg skriver om det er så irriterende? Hopp videre til neste, lev i den tro at livet bare er en dans på roser. Nyt det så lenge du kan!

    2. åååå høres ut som du har det kos der nede,kunne ha vært med på havfiske jeg 🙂 God helg videre 🙂

    3. Ikke sutre mere vær så snill…
      Prøv å gjøre det beste ut av ting…lese bok, mere massasje, gode samtaler..
      Men sutrer du mere nå så blir bare ferien ikke bra…
      Håper du bare sutrer her og ikke sammen med andre!
      Syns du skal ta deg sammen!
      Lymfeødemet i benet er der for alltid, lær deg å leve med det!
      Bli mere positiv og positive ting skjer rundt deg!

    4. Misunner deg uansett jeg da for her våknet vi til -14 ! Kos deg videre, dumt med beina, men når du kommer hjem får du forhåpentligvis fikset det :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg