Mexico 2011 – Sola kom den!

Så har vi klart å bli litt svidd, både den ene og den andre. Har hatt to herlige dager på stranda. Vannet er fantastisk og temperaturen i dag var 27 grader. Jepp, i vannet!! Gud å skjønt! Det blåser en del her, men uten vinden hadde vi vel krepert, så skal ikke klage over det.

I dag har vi vært på snorkletur/båttur. Vi fordelte oss på to små katamaranseilbåter (eller hva det nå heter) og hadde noen deilige timer på sjøen. En del fisk fikk vi også sett. Bare så irriterende at jeg ikke hadde noe å ta bilde med. Både over og under vann. Turde ikke ta med noen kameraer, for det ble mye bølgeskvulp og ikke noe var særlig tørt da vi kom i land igjen. Må innrømme at jeg satt der og irriterte meg over alt det jeg skulle ha tatt bilde av …

På kvelden i går åpnet himmelen seg. Det høljet ned. Troperegn? Trodde det var sånne småskurer som en såvidt merka. Bare som en liten deilig dusj liksom. Men det var visst helt feil. Regnet i hele natt også, men det gjør jo ikke så mye. Da sover vi jo! Lufta er så frisk og deilig etter et regnskyll.

Vi har ikke helt kommet inn i tralten når det er natt og dag her. Tror vi sliter litt alle sammen, så det blir tidlig kvelden på oss. Men så står vi opp veldig tidlig også da, til å ha ferie. Vi våkner i 5 tia! Lurer på om det kommer til å endre seg litt snart. Hadde jo vært greit å holde ut lengre enn 10-11 om kveldene. Men så lenge det gjelder alle 8 så er det jo ikke så farlig akkurat.

Jeg er temmelig i feriemodus. Klarer igrunnen ikke å få ned så mye her. Vet ikke helt om det er sola eller alt det gode de har å drikke her … Men jeg er enda ikke kommet så langt at jeg starter dagen med en liten jæger, ei øl eller tre før frokost! For i de tidlige morratimer er det ikke helt det som frister. Selv om jeg nok er den eneste i reisefølget som sitter og drikker vann på morrakvisten. Må nok være sola som gjør det da!

Bildene her er tatt i kveld, rett før mørket kommer. Og da hadde det jo skyet over igjen. Merkelige greier. Da det var på det fineste her tenkte jeg ikke helt på å ta bilder igrunnen.

Dere får ha en fin dag. Her ligger vi jo 7 timer etter, så når dere står opp så sover vel vi. Forhåpentligvis.

:o)

6 kommentarer
    1. Flotte bilder 🙂 dit skal jeg seile en gang 🙂 Du kunne jo kjøpe deg et engangskamera til undervannsfotografering? hadde vært gøy med bilder av tropefisk 🙂
      Og sterk sol og alkohol er uansett en dårlig kombinasjon, nyt vannet på morgenen du :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg