Bloggutfordring – er DU den neste?

Skulle vel igrunnen tatt denne her i går, men siden jeg overhodet ikke har annet å fylle nettene med så passa det jo bra nå heller …

Her er spørsmålene, og mine svar:

Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 – hva står det der?
“Dragen deres var kanskje ikke den flotteste”.
(Disneys Beste: Drage på flukt. Vi reiser til Japan)
Hadde barnebarnet på besøk i går .. ellers går det mest i lydbøker her i huset. :o)

Hva var det siste du så på TV?
CSI

Bortsett fra datamaskinen – hva hører du akkurat nå?
Hører såvidt varmepumpa suse gjennom min alltid like sjarmerende øresus som snart overdøver det meste.

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Gikk tur med bikkja.

Hva har du på deg nå?
Grå fleecemorgenkåpe, pelspledd
(Ja det er jo faktisk midt på natta!)

Hva var den siste filmen du så?
Kongen av Bastøy.

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Har vurdert det opptil flere ganger allerede, sist da jeg ble skilt, men kunne ikke reise fra ungene selv om jeg virkelig hadde hatt behov for å starte på nytt for min egen del. Nå er det litt mer sånn “når vi blir pensjonister så kanskje …” Men vet fortsatt ikke om jeg kunne dratt fra alle de andre her hjemme i det kalde nord. For jeg skulle jo selvsagt ha reist til varmere strøk om det hadde blitt noe av det.

Takker http://mojita.blogg.no for utfordringen og sender den videre til:
http://sollipytten.blogg.no/
http://lavendelsol.blogg.no/
http://reachthesky.blogg.no/
http://brittmo.blogg.no/

4 kommentarer
    1. Jeg sliter med hele døgnrytmen. Psykisk betinget, tror jeg, -en lengre historie, det der. Jeg er våken og sover i 1-4 timer om gangen. Det gir en litt spesiell døgnrytme…

    2. Takk for utfordringen! Dette skal jeg se nærmere på senere utpå dagen! Ikke godt å ha problemer med søvn. Vanligvis har jeg ikke det, men smerter har jo latt meg få noen våkenetter. Det er glemt, så bra som jeg kan bli, jeg nå. Bare å nyter å være på toppen av verden. Ha en god dag!

    3. Reach The Sky: Fikk øresus etter noe betennelse for mange år siden. Egentlig en legetabbe. De siste årene har det bare blitt helt forferdelig, men joda, det er sikkert mye bedre dette enn å ikke høre noe. Selv om det innimellom gjør at jeg sliter litt med lyder. Når det er mange som snakker på en gang, teksten på sangere jeg hører (klarer ikke skille lydene helt). Det er veldig slitsomt. Men kunne vært verre.
      Er du oppe seint eller har du ikke sovet noe enda?

    4. Tusen takk! Jeg har allerede fått en (nettopp), så den ligger på bloggen. Litt gøy utfordring denne gangen, for selv om ikke det er så spennende for andre å lese, satte det mine tanker litt i sving, -i forskjellige retninger.
      Har du øresus? Off, jeg har noe slikt, jeg også, og det bare øker på…forferdelig som det hodet bråker (tenk de som er døve, da!), -så jeg trives best med lyder rundt meg.
      OG så er det litt knæsj å se at det er flere enn meg som er sent/tidlig oppe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg