Den forhatte karrigule tapeten

Ja sånn ser den altså ut – den der tapeten dere stadig vekk hører om. En gang, for 10-15 år siden da jeg flytta inn i dette huset så var den helt toppers! Jeg har jo tross alt bestemt selv hvordan det skulle se ut. Gud som jeg elska denne stua mi. Drømmestua. Stor og luftig. Plass til hele familien og litt til. Som lagd for koselige vennelag og diverse andre selskapeligheter.

Joda, det er den jo forsåvidt enda da … Men det er bare det at jeg er så dritlei den her hersens tapeten nå. Og sofaene. De er både falma og slitte.

Men her i huset prioriterer vi alt annet fremfor å pusse opp stua. Tydeligvis. Vi skal reise, vi skal ha ny båt, vi skal reise igjen, vi skal ha ny bil og reise litt igjen. Derfor så kommer jeg nok sikkert til å slite med disse veggene i en hel evighet enda.

Så da så …

5 kommentarer
    1. hiv deg rundt kjøp koster og mnaling og MAL over den , men slik du har det i stuen din nå så er den faktisk helt grei….synes det var fint jeg …ikke mye shabby chich her i gården nei !

    2. Hehe .. er jo det jeg har venta på leeenge nå Grete!! At den skal returnere sånn at jeg er helt på moten igjen! ;o)
      Alt står jo i stil, så sånn er det jo fint .. Tror ikke jeg skal forandre så mye på den egentlig. Om tiden en gang kommer til meg da.
      Har malt tapet før Erna. Men jeg liker ikke helt resultatet. Og iallefall ikke i stua. Dessuten er det jo to forskjellige tapeter her, med bord mellom .. så sannsynligvis ville resultatet blitt fælt. Uansett hvor flink jeg er til å male.

    3. Flott stue 🙂 men den fargen har jeg lagt bak meg hihi, men men hvis du venter litt til så er den på moten igjen vet du :))
      Kjempefint med masse bilder på veggene 🙂

    4. Stua er gjennomført og veldig koselig, men jeg har vært gjennom den fasen selv at alle vegger hadde farge, men nå er alt malt i lyse farger, sånn er det dessverre med den moten gitt, plutselig må en bare forandre og da hjelper det ikke hva alle andre synes 🙂

    5. Du har jo en flott stil i stuen din da, får litt sånn USA-følelse når jeg ser på bildene.Det går an å male tapet også, fort gjort å rulle på et par strøk.. Det blir vel snart lyse vegger, tenker jeg..:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg