Søndagstur til Odderøya

Været i dag var det iallefall ikke noe å si på ..

Vindstille, sol og veldig glatt

Får nesten lyst til å ta ut båten når sjøen er så stille

Drømmemannen og bikkja

Kø i vaffelbua

Flott utsikt utover sjøen

Her burde vi nok hatt brodder under skoa’n

Utsikt over skjærgården fra toppen av Odderøya

Det er enda en stund til sommeren kommer

Odderøya – et bynært turområde. Siden det var så flott vær her i dag tror jeg nesten halve byens befolkning hadde bestemt seg for å ta en tur til Odderøya og vaffelbua. Det vrimlet av hunder og mennesker overalt. Det var nesten som å gå på tur i kø! Ikke helt det jeg foretrekker, men det er jo alltid gøy å forflytte seg litt, slik at vi ikke tar samme rute hele tiden. Legger ved en link til Odderøyas Venner. Her kan du lese mer om denne flotte plassen. :o)

http://odderoyasvenner.com/index.php?menuid=11&expand=11

 

6 kommentarer
    1. Åååh så flotte bilder;-)) Kjenner vår fornemmelse når eg ser på bildene dine.. hihi.. men ser eg ut vindua her heime så kommer “trøkket” dalende ned i huet på meg igjen.. knis.
      Ha en flott dag videre

    2. Flott vær i Kristiansand, men is i havnebassenget da gitt, ja det har jo vært kaldt der nede også. Gleder meg til båtsesongen jeg også :)) da seiler vi nok til Kristiansand igjen tenker jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg