Og der var det lørdag gitt!

Mannen er pigg igjen. Hurra!! Fikk servert kaffe latte da jeg kom ut av dusjen og lørdagen ser ut som om den blir normal. Hihi. Jeg er blitt litt bortskjemt på mine gamle dager. Men det er jo ok at jeg også kan få lov å kjenne på åssen det er. Selv om de fleste vel vet hvordan det arter seg før de er langt inni 40-årene. Må bare innrømme at jeg nyyyyyyter det for fullt!

Dagen i går rømte jeg huset. Har aldri traska rundt i så mange butikker på en dag før tror jeg. Og det sier jo litt! Jeg orka rett og slett ikke være hjemme med syk mann. Så jeg tilbragte dagen på Sørlandssenteret, Plantasjen og Ikea. Pluss litt andre mindre butikker i nærliggende områder. Kom hjem med litt vårblomster og en hel haug andre ting en strengt tatt ikke trenger akkurat nå, sånn før avreise til det store utland. Men tatt i betraktning alle de timene jeg var vekk så var ikke forbruket så enormt pr. time. Det er vel en brukbar unnskyldning?

Skal snart ut å handle til kveldens fest. Jeg gadd jo ikke gå i matbutikker i går. Det er jo kjempekjedelig. Så da er det greit å få stabla drømmemannen på beina så vi kan gå sammen heller. Da er det faktisk koselig å stå der å se på tomater, agurker, kyllingfilet og andre godsaker … Må nok innrømme at jeg er så forelska enda at jeg har det bra uansett hvor jeg er, bare drømmemannen er ved min side. Litt fjortis ja. Men gjett hvor mye teit jeg har sittet og “sett” på tv om kveldene bare fordi jeg sitter i verdens beste armkrok. Jeg som egentlig driter i hele tv’n. Er det noe jeg kunne levd uten er det akkurat den! Mange andre fornuftige ting en kan gjøre om kveldene, som ikke innebefatter å sitte på rompa! Men mannen kuler’n ned på kvelden med akkurat dette her. Så da så!

Dropper rockeringen i dag. Det er en aktivitet som jeg føler jeg må gjøre aleine, uten tilskuere. Er nok ikke akkurat et vakkert syn, selv om jeg føler det går bedre og bedre dag for dag, der jeg står og slenger på ringen og flesket om hverandre i et tappert forsøk på å slå sistnevnte greie vekk fra denne kroppen. Ikke blir jeg så blågrønn heller lengre og snart må jeg vel øke tiden med noen minutter hver vei også. Selv om jeg synes de 20 minuttene er veeeldig lenge. Har til og med på timeren sånn at jeg ikke skal sluntre unna. Om det hjelper? Kan ikke se noe foreløpig, men jeg lever fortsatt i troen …

Gleder meg til kvelden! Og nyter at jeg føler meg så bra at jeg er blitt sosial igjen.

:o)

9 kommentarer
    1. Åååh, jeg trodde slike langvarige forelskelser var en saga blott. Men jeg satser på at du ikke tilhører en utdøende “rase”, selv om samfunnet vårt ser ut til å dra i motsatt retning. Jeg har et håp om at de unge en dag “ser” det, og sier: “Back to basic!”

    2. Ja, er jeg ikke flink?? Men det er ti minutter hver vei altså … og jeg tror jeg begynte med to!!
      Fins det noe bedre enn å være så forelska i så voksen alder egentlig? ;o)

    3. Er du oppe i 20 minutter med rockeringen? wow jeg er imponert :))
      Og fjortisforelska 🙂 det er jeg også selv etter 11 år :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg