Da badestampen var ny

I 2002 kjøpte jeg en badestamp. Fikk rigga det flott til ute i hagen og jeg ble så fornøyd at jeg til og med sendte bilder til Ola-Stampen, der jeg hadde kjøpt den. Resultatet ble at de brukte alle bildene på hjemmesiden sin. Til og med som header. Og der ligger bildene den dag i dag. Det er jo litt kjipt egentlig, spesielt når jeg spurte om de kunne gi meg en god pris på en stamp til. Noe de ikke kunne. Men på samme måte er jeg jo litt stolt over at min hage ligger som et eksempel på hvor fint det kan bli med en badestamp …

Har vært kjempefornøyd med stampen hele tiden. Men det er jo litt styr å fyre den opp. Går vel 4-5 timer iallefall før den er klar. Noen gange gjør jo ikke det noe, men om
du kommer hjem fra kveldsvakt og har lyst å hoppe i stampen liksom, så går ikke det.

I år skifta vi den ut. Med en elektrisk en. Brukt vel og merke. Men den funker fint.
Det er fantastisk å slippe og planlegge så veldig før et eventuelt bad ute.

Den vi hadde fikk vi frakta
ut på hytta og rulla på
plass der ute.
Ved hjelp av gode venner og en fraktbåt som tok den over sundet. Etterhvert skal vi få bygd litt terrasse og greier rundt den igjen …

Men her er den
da det var tålig ny.

Må jo bare innrømme
at det så flott ut! :o)

 

På linken her finner du hjemmesiden til Ola-Stampen. Og den kan virkelig anbefales!
http://www.ola-stampen.no/default.asp

2 kommentarer
    1. Skikkelig flott 🙂 jeg ønsket meg en i fjor, fyrt med strøm da, men fikk jo både nytt uthus og vinterhage så det fikk være måte på :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg