Kjapt innom

Har ikke tenkt å bruke så mye tid her inne i dag. Jeg har litt hybelkaniner nede jeg må jakte på, kanskje skal jeg rydde i et kjøkkenskap eller to ..

Dessuten er været flott! Innbyr til en lengre spasertur egentlig, men så er det det der med isen da. Det er dritglatt overalt. Og aller verst inne i skogen der jeg foretrekker å gå. Akkurat denne årstiden er litt irriterende på det punktet.

I går sovnet jeg foran tv’n. Det er igrunnen drømmemannens kveld som pleier å ende på den måten. Tror jeg har sovnet slik kanskje 3-4 ganger de siste 4 årene, så det er omtrent en sensasjon og jeg pleier da å være syk med feber og greier. Jeg pleier ikke være så trøtt om kveldene. Men i går ble det visst litt mye for meg. Jeg var så sliten! Åååh. Irriterende, men likevel veldig deilig å sove .. det varte helt til 9.30 faktisk. Helt uten medikamenter til og med. Avbrutt av en tur på do i 3-tia. Ulempen med å innta så mye vann hele dagen ..

Er halvveis i rockinga for i dag. Det var vondt. Kjempevondt igrunnen. Men har bestemt meg for å bare bite tennene sammen og stå på. Blir blåere og mer misfarget på midten for hver dag. Men kanskje det ikke er så dumt? Mørke farger forminsker jo .. og dermed blir vel den midjen min nødt til å se litt mindre ut når jeg snart itrer meg bikinien, uansett om volumet er det samme. Eller, var det kanskje ikke helt sånn likevel ..

Uansett, ønsker dere en flott dag! :o)

9 kommentarer
    1. Hei, takk for kommentar;-)
      Høres ut som du bruker samme rockeringen som meg;-) Jeg ble også blå rundt livet den første uka, men ikke nå lenger. Så bare stå på, det går over;-)
      Ha en fin dag videre;-)

    2. venkesstrikk: Normalt får jeg veldig fort blåmerker, og nå går jeg jo på blodfortynnende også da, så det gjør vel sitt til at det er enda verre vil jeg tro .. men jeg skal bare fortsette og se hvordan det utvikler seg hadde jeg tenkt. Det må jo bli bedre om jeg tar tiden til hjelp!

    3. Mojita: Hehe. Gjorde vel litt mer enn å rocke også da. Lagde middagen ferdig så det var bare å putte i ovnen når vi var ferdig på treninga. 20 min med rockering hjemme, pluss halvannen time trening på Shapes .. og jeg er jo ikke akkurat i så fantastisk form akkurat nå. Men det kommer seg sikkert. Uansett var det kjempegodt å få sove, åsså så lenge da!!

    4. Rockering hehe nei da bruker jeg nok min hold in underkjole ja :)) Neida jeg tror ikke ryggen min hadde hatt godt av slik trening men ære være deg som prøver 🙂
      Og enda ei god natt, flott :))

    5. hvis du føler og merker at det hjelper så stå på og lykke til. Eller var det på grunn av for mye rockering igår at du sovnet foran TV’n?????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg