En ny fantastisk dag!

Det er lenge siden jeg har våkna og tenkt at dagen er fin. Men det var akkurat det jeg gjorde i dag! Jeg er har sovet godt, akkurat nå har jeg ikke vondt en eneste plass og jeg gleder meg over å ta fatt på en ny dag. Høres ikke det helt fantastisk ut da?

Heteturene og øresusen er der jo. Men det er på en måte ikke vondt. Bare veldig irriterende … Venter på en time hos øre, nese, hals for å se om de kan finne et motlydsapparat som kan dempe denne susinga litt for meg. Det er nokså slitsomt egentlig, og har blitt mye mer støyende i det siste.

For meg er dagen likevel fantastisk! Men enn fantastisk egentlig … det er helt ubeskrivelig etter alle disse ukene. Det må jo bare bety at jeg nærmer meg utgangen av tunnellen.(Bildet er tatt på en kanaltur i London for noen år siden.) Ikke bare ser jeg lyset i det fjerne, jeg er der snart! :o)

Dagen i seg selv er ikke så spennende. Etter at ungene ramla inn i tur og orden i går, helt fra formiddagen, så fikk jeg jo ikke gjort noe særlig av sånne kjedelige husmoraktige ting. For det skal ikke så mye til før jeg dropper de planene, om det dukker opp noe annet som frister mer … som ei skjønn datter å prate med for eksempel. Da legges det meste på hylla igrunnen.

Jeg er ikke vanskelig å overtale om noen av ungene vil på besøk. Så i går mangla bare et av våre barn. Ellers var det fulltallig, med begge barnabarna også. Kjempekoselig!

Håper dagen deres også blir fin. Her tror jeg faktisk det blir sol og blå himmel. Det kan iallefall se sånn ut akkurat nå. Og enten en vil innrømme det eller ei, så pleier jo det også å hjelpe en smule på humøret.

:o)

6 kommentarer
    1. Heisann 🙂
      Begynt å blogge du også ja, hehe…Er ganske avhengighets-skapende..men moro!
      Herlig å våkne til sol og ikke altfor kalde grader 🙂
      Idag står det fotpleie på plakaten, gleder meg, det trengs!
      Klem, Frøydis

    2. Flere som har hatt en god natts søvn ja :)) Det er så godt å høre.:)
      Ønsker deg lykke til med motlydsapparatet, kjente en dame for mange år siden som kjempet med invalidiserende øresus, hun var av de første til å prøve ut et slikt apparat mener jeg å huske, og det hjalp henne i alle fall.
      Ønsker deg en fortsatt god dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg