Slå den da!

Middagsgjester på fiskepinner? Jepp, det var akkurat det jeg hadde i går. Noen bedre? Ungene ramla inn i tur og orden her, og fiskepinner og Kapteinens fylte torsk var det eneste vi hadde nok av. Hadde just vært på fryseshow, minus 40 prosent på alle Findus-varer … Og der forsvant alle de middagene på null komma null.

Det var nesten litt flaut å servere det der. De der fylte greiene er faktisk ganske gode, men fiskepinner da … Jaja, det gikk da ned. Med diverse tilbehør som var laget etter metoden vi tar det vi har … raspa gulrøtter med eple, salat med rømme inneholdene en dash med sukker, spinatsmør og poteter. Fargerikt ble det iallefall! (Denne fiskepinnen fant jeg på google.no, ser nok litt mer hjemmelaget ut enn de der jeg fikk lagt på bordet i går).

Er fiskepinner egentlig middag??

7 kommentarer
    1. Jeg er helt enig Mojita, det er ikke middag.
      Vi har mye fisk her i huset faktisk, så vi kan lage mat. Fiskepinnene var beregnet som snacks, en liten varmrett, en gang vi skulle trenge det i full fart. Men nå ble det altså en reserveløsning …
      Fiskepinner og Grandiosa er omtrent på samme nivå synes jeg. Ikke godt, ikke middag, men greit nok som magefyll en gang iblandt.

    2. Nei, det synes ikke jeg. Hadde det én gang da 12-åringen var liten og de relativt nye på markedet. Men det var ikke mye fisk der nei. Kjøp heller rene frosne filéer, lag hvit saus og ha fisken og grønnsaker opp i sausen. Hell alt i en ovnsfast form, strø ost eller kavring over, og inn i stekovnen. Enkelt og raskt og kjempegodt. Prøv også med macaroni og/eller poteter i. Dette er fiskefavoritten til 12-åringen – (og gubben).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg