Hva liker DU med min blogg?

Et teit spørsmål kanskje. Men nå får jeg heller drite meg ut litt da .. for å finne svaret. For her inne får jeg så uhyggelig mange venneforespørsler fra aldersgrupper som kunne vært ungene mine. Hvorfor det egentlig? Ikke skriver jeg om noe spesielt hyggelig, det er mye klaging, ikke er det om mote og outfits, sminke og hårfrisyrer heller.

Hvorfor leser du bloggen min – og hvorfor vil du være venn med noen som er såpass mye eldre enn deg her inne? Er det om å gjøre å ha flest mulig på vennelista? Eller er det noe her på midslivskrisebloggen min som virkelig interesserer deg?

Jeg bare lurte jeg, og har faktisk gjort det en stund også …

18 kommentarer
    1. Takk for mange hyggelige og positive kommentarer. o)
      Hadde jo igrunnen tenkt at noen av de som har sendt venneforespørsel til meg, og ikke sluppet inn, skulle ha svart. Men de har kanskje ikke noe fornuftig forklaring de heller.

    2. Jeg leser bloggen din fordi du skriver knakende godt om hverdagslige ting en kan kjenne seg igjen i. Liker den sarkasmen du bruker innimellom.. Dessuten synes jeg at jeg “kjenner” deg og leser det du skriver hver dag fordi du er min venn. Fjortiser som spør om vennskap avviser jeg, fordi jeg ble utsatt for at noen la seg til med link in nederst på min blogg. Altså det ble linket til vedkommendes blogg for å stjele lesere fra meg. Utrolig hva som går an i dataverdenen. Skriv videre i din stil du, jeg kommer til å lese deg! 🙂

    3. Hei jeg er 43 😉 Takk for konstruktiv tilbakemelding på uleselig tekst .
      Nå har jeg fikset det ,fått flere tilbakemeldinger om det i dag .
      Du har den allerbeste “Tittelen” på din blogg av alle her inne og jeg kommer til å lese den .
      Hyggelig med flere på min alder og med mine egne interesser <3 klem

    4. Jeg får også forespørsler fra jenter helt ned i 12 års alderen, men ignorer knapper er jo der 🙂 De vil vel gjerne ha mange treff tenker jeg.

    5. eg liker bloggen din , men må være enig med deg nag disse forespørslenen fra de unge. De vil vel kanskje være som VOE, men de får IKKe napp hos meg. en ting at de maser om kommentarer tilbake en annen ting er at de legger inn nye innlegg så ca 5-8 ganger pr dag …Det blir for mye for meg , dessverre..

    6. Jeg syntes du skriver veldig bra om ting som opptar deg, og som jeg syntes er interesante. Syntes ikke det spiller noen rolle om noen syter og klager på bloggen sin (det gjør jo jeg oxo), der kan man skrive akkurat det man vil. Aldersmessig så er jeg jo eldre enn deg :o)

    7. Ja du kan så si.. Har mange ganger lurt på det samme når disse småane som kunne vert ungane mine vil vere venn meg meg, hehe..
      Eg liker bloggen din godt, du skriver på en artig måte som fenger ivertfall meg, en ser humoren bak alvoret, åsså er det så befriende og lese at en er ikke aleine i verden med disse hersens kvinnetinga som forfølger oss livet ut!!
      Ha en fin fin dag videre

    8. SigridfraEnget: Koselig å høre, men kan ikke skjønne at jeg trigger fjortisene med det jeg skriver akkurat. Til nå har jeg bare slettet de forespørslene. Noen dukker opp igjen etter noen dager, og jeg sletter igjen. Men nå prøvde jeg jo å få en forklaring på hvorfor de liksom ikke gir seg .. 🙂 Jeg er jo ikke en person som gidder å kommentere heller, bare for å gjøre gjengjeld liksom!
      Lurer fortsatt like mye …

    9. Jeg synes bloggen din er fin og ryddig, men hovedsaklig synes jeg du skriver bra om ting som interesserer meg :-)) Men det er utrolig mange venneforespørsler fra fjortiser… Hva gjør du med dem?

    10. Ingen dumt spørsmål det synnes e ihverfall. Lurt på detta sjøl te tider, men er vel det att når du går inn på bloggen din får du opp de siste innlegene som er lagt ut av “vennene” dine, og folk legger til hvem som helst for å få flere lesere.
      Ikke lest bloggen din, men tenkte ta en titt no =o)
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg