Reisetips anyone?

Om 22 dager pakker vi kofferten og drar til Mexico.
De fleste nettene skal vi bo i Playa del Carmen, men også litt i Tulum

Har du vært der?
 Isåfall hadde det vært ok med noen reisetips,
restauranter som er verdt et besøk … gjerne litt utenom allfarvei.
Serverdigheter vi bør oppleve.
Ja, stort sett det meste igrunnen.
Vet det er mye å finne på nettet og har også kjøpt et par reiseguider
med tips og ideer, men er mottakelig for flere.

Vi foretrekker å dra litt rundt på egenhånd.
Det er sånn du får et ordentlig innblikk i det landet du besøker, mener jeg.

:o)

Dette er fra Papaya Playa i Tulum.
Ser ikke så aller verst ut her vel?

 

Og dette er fra Pelicano Inn i Playa del Carmen.
Bildene er stjålet fra google.no

6 kommentarer
    1. Har vært i Mexico – helt fantastisk, men ikke der du skal. Jeg har vært i Acapulco, Zhiuatanejo og Quatzaqualcos (skikkelig navn).

    2. Ååååå som det hørtes fantastisk ut! Dessverre har jeg ingen tips, fordi jeg har aldri vært der før enn andre steder. Drømmer om å besøke en plass som heter Theotihuacan. Skal dere dit blir jeg misunnelig 😉 Ellers ønsker jeg dere en riktig god tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg