Ekstremt dårlig shoppingånd

Etter en koselig bytur er piffen gått ut av meg gitt. Det er da jeg merker at formen er litt merkelig enda. For før var en bytur på fire, fem timer bare gøy. Jeg fikk på en måte en liten opptur etter å ha gått rundt i butikkene, shoppa litt og kost meg. Et kick på en måte. Det kan jeg ikke si om dagens tur. Jeg har prøvd et plagg, sett masse som var fint til og med til halv pris, men orka ikke prosessen med å kle av og på tøyet. Dessuten har jeg vel strengt tatt det jeg trenger. Bortsett fra litt sommertøy da. Men det er jo leeenge til vi skal reise enda.

Shoppinga i dag gikk til mannen. Ei heil dongeribukse! Og den passa til og med! Slett ikke verst når mannen var igjen hjemme. Det var faktisk et kupp også. Den kosta 200 kroner og var satt ned fra 699. Tenk så mange penger jeg sparte på den handelen! Nesten nok til middagen i kveld!  😉

Kontoen min er temmelig tom. Det er litt irriterende når noe skal overføres på faste datoer, og så er den datoen midt i helga. Dermed kommer det ikke inn på min konto før mandag, men det er selvsagt trukket fra hans allerede på fredag. Så hvor er de pengene akkurat nå tro? Jeg dro avgårde med drømmemannens kort og synes jo det var en lur ide. Men det er ikke helt det samme å dra det som å dra mitt eget. Tror det var en av grunnene til at pengene ble der de var i dag. Merkelig egentlig, for vi har jo på en måte felles økonomi. Bruker pengene der de er, uansett hvilken konto det er fra. Men det gikk liksom ikke likevel. Åhhh! Irriterende. At det går an å være så dust egentlig.

Blomster hadde jeg og lyst på. Flotte, nydelige tulipaner. De fineste blomstene jeg vet. De vi hadde tok kvelden i går. Men jeg fikk meg ikke til å bruke hans kort på det heller. Klarte ikke engang si ja takk da venninna mi ville jeg skulle ta ut en bukett som ho skulle kjøpe til meg. Det ble litt flaut liksom. Jeg trenger definitivt litt mer øvelse på dette her med å bruke andres penger. Noen som melder seg frivillig sånn at jeg kan få trent litt?

Her i huset er det en aldri så liten siesta nå. Den ene besøkende har funnet senga, den andre er gått hjem for å slappe av litt og stelle seg, jeg ligger på sofaen .. og er egentlig helt gåen. Så nå frister det ikke å gå ut i kveld. Typisk meg. Skulle bare holdt meg hjemme og i ro på dagen når jeg visste vi skulle ut på kvelden.

Tror jeg får finne dusjen og se om ikke det hjelper litt …

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg