Gjeeeeeesp!

God morgen. Eller formiddag kanskje? Herregud jeg har sovet en kvart natt og halve dagen!! Hater det. Burde ha vært uthvilt og blid og glad nå i det minste, men jeg er skikkelig sur! Jeg kan ikke fordra å sove så lenge. Tenk alle de timene rett i vasken liksom. Ååååååh!

Det er helt lyst ute. Ikke bra å ligge så lenge i senga på denne tiden av året, og våkne når det er lyst! Nei da foretrekker jeg heller å våkne til mørket omtrent. Sånn i 6-tia. Men halv 11 da. Er det mulig?

Disse neste ukene er jo innspurten. Oppladinga til returen til arbeidslivet tenker jeg. Så da skal jeg jo sove når normale folk sover, og våkne uthvilt og blid til en fornuftig tid. På morra’n! Ikke midt på dagen!

I går var jeg i syforening. Kjempekoselig. Det er bare så godt å ha blitt med der igjen. En vitamininnsprøytning for kropp og sjel. Fatter ikke hvordan jeg har klart meg uten alle disse skjønne damene i alle disse årene. Love it!

Egentlig skulle jeg sjekke litt priser på morrakvisten i dag. Priser på turer til Tallinn. Syforeningstur. Men det haster vel ikke, det er ikke før i mai. Det er litt vanskelig å få til en tur når halvparten av oss jobber i helger/kvelder. Får bare se etterhvert åssen det ordner seg. For det hadde vært gøy om alle kunne være med. Er liksom ikke helt det samme når noen mangler.

Kanskje det nettopp blir meg som ikke får det til. Jeg har jo vært borte fra jobb så lenge at det blir helt pinlig å spørre om fri etter dette her .. i mange år fremover ..

Jaja, starter som vanlig. Med beina på bordet og en halv liter te i koppen. Selv om formiddagen er historie snart. Men noe er feil med lyset i stua! Det pleier å være sånn halvmørkt at det er koselig å tenne et stearinlys eller to .. men i dag ble alt helt galt. Så langt.

Da kan det jo bare bli bedre ettersom timene går regner jeg med ..  😉

9 kommentarer
    1. Deilig å sove lenge , du trengte det sikkert, tenk hadde du ikke hatt klokke , da hadde du ikke visst …..sovet når du var trøtt , spist når du var sulten osv…..jeg skal prøve det en helg 🙂

    2. Neida du har ikke mistet noen timer du har bare drømt dem vekk 🙂 .. men jeg forstår hvordan du føler deg for jeg elsker å stå opp tidlig om morgenen, helst etter en god natts søvn selvsagt 🙂 sitte i halvmørket mens det er stille og rolig, drikke en kopp te, tenne lys.. Så når man våkner opp midt på dagen ja da er stemningen borte.
      Ønsker deg en fin dag 🙂

    3. Takk begge to. 🙂
      Sitter her enda og leiter etter flybilletter .. skal jo helst ha det billigst mulig.
      Måtte jo ha en ny header nå, det er jo snart vår! Iallefall i vinduskarmene mine. Er litt dårlig på det der med blomster. Har mest grønne planter inne, det gir jo ingen vårfølelse, men de tåler litt vannmangel før de stryker med i det minste. Får bare krysse fingrene og se hvor lenge disse primulaene hjemme oss klarer å holde ut stakkars .. men foreløpig ser det ut som om det går bra!

    4. He he, nå er det vel kanskje noen som sier god middag, kl er 12. For en herlig header du har nå, jeg ble jo automatisk i mye bedre humør med en gang :o)
      Jeg gikk litt senere på jobb i dag, og da var det allerede helt lyst ute… himmelen var blå og solen var i ferd med å gni søvnen ut av øynene. Et par kuldegrader hadde vi oxo fått, så det var ikke noe bløt snø å forsere på veg til t-banen.
      Ha en fortsatt fin dag :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg