Min første utfordring … er DU den neste?

Den aller første utfordringen jeg har fått kom fra SigridfraEnget,
og nå har jeg lagt all min sjel i disse svarene.

4 jobber jeg har hatt:
Jaja, sliter alt på første spørsmål jeg … 

# Har ikke jobba så mange plasser, og hele livet innenfor samme yrke faktisk. Foreldrene mine dreiv trykkeri og vi begynte tidlig å hjelpe til der. Etter skolen og i helgene. Da jeg var ferdig med skolen begynte jeg i lære i det samme trykkeriet.
# Etter endt fagprøve fikk jeg jobb i Dagbladet Sørlandet og var der i noen år, til den ble nedlagt.
# Så overtok søstera mi og jeg trykkeriet og jeg fungerte som daglig leder i noen år, til vi fant ut at vi ikke orka mer og avviklet hele greia. Små barn og mer enn full jobb ble for mye.
# Etter noen år hjemme begynte jeg å jobbe i Fædrelandsvennen, hvor jeg fortsatt er. 15 år etter.

4 steder jeg har bodd:
# Født og oppvokst i Kristiansand og bor her enda. Har bare flytta fire ganger i mitt liv, alle gangene innenfor samme by. Bortsett fra et avbrekk på et halvt år da jeg gikk på skole, og bodde på hybel, i Stavanger.

4 steder jeg har vært:
# Thailand
# Gambia
# Senegal
# Den Dominikanske Republikk

4 steder jeg ville ha vært nå:
#  Thailand, tatt bryllupsreisa en gang til
#  London, på shopping med en annens kredittkort
#  Tallinn er jo heller ikke så aller verst
#  På jobb, tro det eller ei ..

4 websider jeg følger:
#
  facebook.com
#  blogg.no
#  finn.no
#  ving.no

4 programmer jeg følger med:
Ser ikke så mye på tv at jeg kan si jeg føler med på noe, men prøver å få med meg
#  CSI
#  Det store korslaget (siden min tidligere nabo Thom Hell er med)
#  Travel Channel
#  Litt nyheter her og der

4 filmer jeg gjerne ser om igjen:
#  Den grønne mil, en av de beste filmene jeg har sett
#  Ghost, romantisk og litt tåredryppende
#  Varg Veum filmene, spennende og mannen er dødskjekk
#  The Notebook, men da må jeg helst være aleine og med masse lommetørklær i nærheten

4 programmer som gikk på barne-tv da jeg var barn:
#
  Romlingene
#  Pernille og Mister Nelson (het muligens noe annet)
#  Pompel og Pilt
#  Titten Tei

4 julegaver jeg fikk sist jul:
#  Ekstern harddisk
#  Flott, stor lyslykt
#  Vannmugger
#  Kryddersett med 10 krydderbokser

Ja, det var vel det da …

Sender utfordringen videre til:
#  lykkeligdeppa
#  ernashus
#  pinkangel
#  påfyll

Bilder fra google.no

7 kommentarer

Siste innlegg