27 dager igjen!


Den har igrunnen gått temmelig fort den der nedtellinga.
Det er bare jeg som har fortrengt det litt. Men de gangene jeg logger meg inn på siden min på ving.no skriker jo tallet mot meg. 27 dager igjen. 27 dager!! Det er ikke lenge til ..

Jeg har ikke gleda meg noe. Ikke frem til nå. Så det viser vel hvor sløv jeg er. Hvem gleder seg ikke til å reise til Mexico? Slippe snø og slaps og glatte veier i hele 16 dager. Det må jo bare bli bra!

I dag kjente jeg en aldri så liten sitring i kroppen da jeg så på bildene derfra.
Tenk, om ikke lenge er det jeg som går rundt her. Jeg og drømmemannen! Pluss tre par til. Første gang vi reiser sammen med noen. Så akkurat det er jo litt så som så. Vi er vant til å ha de drømmeturene uten å ha noen andre å
ta hensyn til. Gjøre hva vi vil og bare tenke på hverandre. Men på den andre siden så er
disse veldig morsomme å være sammen med da. Det skal de ha.

Det er ikke noe galt med reisefølget vårt. Mulig jeg er bare litt redd for å bli en brems. Ho der kjedelige. Som ikke orker en dritt. Og det har jeg jo ikke lyst til å være. I går kjente jeg veldig på det. I dag er det litt bedre. Og ja, jeg gleder meg faktisk litt også nå. Kan kjenne en aldri så liten sommerfugl i magen som er begynt å våkne til liv.

😮)

Bildene er fra google.no

5 kommentarer
    1. Åhhh, så heldig du er. hadde det vært meg, hadde jeg begynt nedtellinga for lenge siden, kofferten hadde sikkert vært ferdigpakket og nu ha,ha.
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    2. Har utfordret deg i blogginnlegget mitt: Og så ble JEG utfordret…
      Håper du tar utfordringen.
      Skjønner godt at du har begynt nedtellinga… 🙂

    3. Så flott å ha noe å glede seg til. Og allerede om 27 dager forstår godt at du gleder deg. Er virkelig misunnelig, men det er deg vel unnt. Drar selv til sydligere strøk, men det er lenge lenge til, i påsken og det er i slutten av april.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg