Nyyydelig dag – dårlig natt

Sol, blå himmel og snø i trærne. Åh! Kan en ha en bedre utsikt? Joda, snø er flott å se på. Men ellers totalt ubrukelig etter mitt syn. Og den kunne også gjerne kommet ned ferdig skuffa.

Natta var heller elendig. Sto opp 3 og satt i sofaen en stund, laget meg en kopp te – og sovnet fra hele greia. Fikk tusta meg ned i senga etterhvert og sov mer eller mindre til nærmere halv 11. Ikke bra. Jeg liker ikke å sove så lenge. Er livredd for å snu døgnet! Men får vel starte på Melatonin igjen og se om det hjelper. Før jeg er helt på bånn søvnmessig igjen.

Øresus, svettetokter, verk i beina og egentlig resten av kroppen også. Om jeg kjenner etter, men det skal en jo helst ikke gjøre. Det er på plass alt sammen! Mulig jeg burde ha sittet med beina høyt i går likevel? Men det er ikke alltid så lett det der, iallefall ikke når psyken er blitt såpass at jeg kjeder meg. Og det er jo et godt tegn vil jeg si, for jeg har jo hatt en del uker her som jeg bare har gått rundt og ikke følt noe. Ja, det er absolutt noen skritt i riktig retning når kjedsomheten trenger seg på. Da vet jeg iallefall at jeg lever!

Venter på en henvisning til øre, nese, hals. Synes jeg har venta lenge nå. Flere måneder. Og legen sa det kom til å skje kjapt? De har sikkert en litt annne tidsberegning enn meg. Jeg vet jo at det ikke er en dritt å gjøre med den pipinga i ørene, men jeg er kommet så langt nå at jeg tenkte jeg kunne forsøke en sånn motlydsender eller hva det heter. Kunne iallefall brukt den når jeg var hjemme, om det funker da, for så hadde jeg fått fred noen timer hvert døgn. Bedre enn dette bråket hele tiden. En blir faktisk temmelig sliten av at det aldri er stille, enda så rart det kan høres ut …

Jepp, det var dagens klageblogg! Får vel se å finne på et eller annet, istedenfor å sitte her og psyke meg ned.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg