Søndagstur i sola

Har hatt en kjempefin dag. Til tross for den dårlige starten. Kom oss ut i det fine været. Flott tur til Åros og Høllen i Søgne. Bikkja koste seg på isen, Løp etter pinnen og har sannsynligvis forstrukket et eller annet. Halter litt og sliter med å komme seg ut av buret. Regner med at det er glemt til i morra, når vi skal ut på tur igjen.

Her er noen glimt fra dagen vår …

Bildene over er fra Åros i Søgne. Merkelig lite folk ute i det fine været.

Zenta – verdens skjønneste hund selvsagt ….

Fra Høllen brygge i Søgne

Sørlandsidyll på sitt beste, Høllegata

Mens vi venter på sommeren ….

Høllen brygge. Lå utrolig mange båter ute her, tydeligvis en plass hvor de
bruker sjøen og båten hele året, og ikke bare om sommeren.

Så var det snart natta, ny dag og ny uke. Jeg ser mer positivt på alt enn jeg har gjort på lenge. Og jeg håper den følelsen er kommet for å bli …

4 kommentarer
    1. Takk begge to. 🙂
      Jeg har laaaaang erfaring på dette her vettu, fikk mitt første speilrefleks da jeg ble konfirmert, og mitt siste til bursdagen i sommer. Har vært en del imellom der også. Både kompaktkameraer og speilrefleks. Det er kjempegøy å ta bilder med et kamera som er så bra! Lykke til, øvelse gjør mester, og jeg synes du gjør det bra allerede jeg da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg